Classical Education in Slovenia

  • Katja Pavlič Škerjanc

Abstract

V zadnjih desetih letih je prišlo v našem šolskem sistemu do nekaj bistve­nih premikov, ki so klasičnemu izobraževanju po tridesetletnem obdobju izrinjenosti ponovno malo širše odprli vrata, najprej v srednji, kasneje pa tudi v osnovni šoli. Oživljanje učenja latinskega in grškega jezika ter obuja­ nje zanimanja za antiko in njeno usmerjenost v človeka kot odločujočo moralno vrednoto pa ne pomeni nostalgičnega obnavljanja neuporabnih vzorcev preteklosti. Nasprotno, k nam se vračajo v prenovljeni obliki, tak­šni, kakrsne terja danasnji čas in omogocajo ostale danosti našega šolskega prostora. Non nova, sed nove. Ne nekaj novega, ampak narejeno na nov način.

Downloads

Download data is not yet available.
Published
2000-07-31
How to Cite
Pavlič Škerjanc, Katja. 2000. “Classical Education in Slovenia”. Keria: Studia Latina Et Graeca 2 (1), 101-8. https://doi.org/10.4312/keria.2.1.101-108.
Section
Pedagogical and Methodological Contributions