Organization and Freedom - An Analysis of Uroš Rojko's Tongenesis

  • Larisa Vrhunc Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta
Keywords: Uroš Rojko, Tongenesis, theory of 20th century music, music analysis

Abstract

Among the pieces by Uroš Rojko Tongenesis is probably the most consistently organized. The aim of the analysis is to show by what means the author “fought his way out” to sufficient freedom in working with systems, so that in the final realization of the score his music prevailed over the logic of system-generated music matter.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Larisa Vrhunc, Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta
Larisa VRHUNC (larisa.vrhunc@ff.uni-lj.si) je po diplomi iz glasbene pedagogike diplomirala leta 1993 na Akademiji za glasbo v Ljubljani še iz kompozicije. Podiplomski študij kompozicije je zaključila najprej Glasbenem konservatoriju v Ženevi in nato še na Nacionalnem visokem konservatoriju za glasbo in ples v Lyonu, specializacijo pa je opravila tudi na Akademiji za glasbo v Ljubljani. Med letoma 1995 in 1998 je delovala kot asistentka na Akademiji za glasbo, od leta 2000 pa predava na oddelku za muzikologijo Filozofske fakultete v Ljubljani kot docentka za področje teorije glasbe. Za svoje skladbe je prejela več pomembnih nagrad in priznanj (Nagrada Prešernovega sklada 2003), v zadnjem času pa se posveča tudi proučevanju oblikoslovja in glasbenega stavka v novejši glasbi.
Published
2010-12-01
How to Cite
VrhuncL. (2010). Organization and Freedom - An Analysis of Uroš Rojko’s Tongenesis. Musicological Annual, 46(2), 149-166. https://doi.org/10.4312/mz.46.2.149-166
Section
Articles