Razvoj geografskih kurikulov in izobraževalni potencial geografije na začetku 21. stoletja

Avtorji

  • Karmen Kolenc Kolnik Oddelek za geografijo Filozofska fakulteta Univerze v Mariboru Koroška cesta 160, SI-2000 Maribor

DOI:

https://doi.org/10.4312/dela.29.77-87

Ključne besede:

geografija, razvoj kurikula, izobraževalni potencial

Povzetek

V primerjalni analizi so razčlenjene nekatere značilnosti razvoja geografskih kurikulov izbranih držav v zadnjih dvajsetih letih tako, da je bila zasledovana njihova aplikativna naravnanost na vedno nove družbene in izobraževalne potrebe. Osnovno raziskovalno vprašanje je bilo usmerjeno v iskanje odgovora na katere vrste znanj in veščin naj bi (oz. je) vzpodbujalo geografsko izobraževanje v okviru geografskih izobraževalnih smernic in s kakšnimi učnimi pristopi bodo (so) le-te realizirali?

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2008

Kako citirati

Kolenc Kolnik, K. (2008). Razvoj geografskih kurikulov in izobraževalni potencial geografije na začetku 21. stoletja. Dela, (29), 77–87. https://doi.org/10.4312/dela.29.77-87

Številka

Rubrike

Razprave