Sodelovalni in individualni pristop pri obrnjenem učenju z ocenjevanjem študentov na podlagi kontrole prostorskih podatkov

  • Damijan Bec
  • Tomaž Podobnikar Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo Univerza v Ljubljani Jamova cesta 2, SI-1000 Ljubljana
Ključne besede: obrnjeno učenje, individualno in sodelovalno učenje, Bloomova taksonomija, geomediji, didaktika geografije, ocenjevanje, kakovost prostorskih podatkov

Povzetek

V članku je predstavljena inovativna različica pristopa obrnjenega učenja, ki temelji na intenzivni uporabi geomedijev pri poučevanju geografije in geoinformatike. Študentje ocenjujejo kakovost kartiranja na podlagi ISO standarda. Rezultati kažejo, da so posamezniki bistveno boljši v primerjavi s skupinami pri tistih nalogah, ki zahtevajo kritično presojo, poglobljeno razumevanje snovi in kreativno razmišljanje. Skupine so uspešnejše pri ugotavljanju unikatnih razlik, kjer prihaja do izraza sinergijski efekt kot posledica sodelovalnega učenja.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2015-12-01
Kako citirati
Bec, D., & Podobnikar, T. (2015). Sodelovalni in individualni pristop pri obrnjenem učenju z ocenjevanjem študentov na podlagi kontrole prostorskih podatkov. Dela, (44), 103-133. https://doi.org/10.4312/dela.44.103-133
Področje
Razgledi