Preskoči do glavne vsebine Preskoči do glavnega navigacijskega menija Preskoči do noge spletišča
Andragoška spoznanja
  • Zadnja številka
  • Arhiv
  • Obvestila
  • O nas
    • O reviji
    • Prispevki
    • Uredniški odbor
    • Izjava o zasebnosti
    • Kontakt
Išči
  • Registracija
  • Prijava
  1. Domov /
  2. Arhiv /
  3. L. 12 Št. 3 (2006)

DOI: https://doi.org/10.4312/as.12.3
Objavljeno: 2006-09-01

Uvodnik

  • Boj za znanje v precepu »biti ali imeti«
    Ana Krajnc
    5-8
    • PDF

Članki

  • Karierna sidra in načrtovanje izobraževanja (III. del)
    Daniela Brečko
    10-29
    • PDF
  • Učni izzivi starševstva
    Matej Torkar
    30-40
    • PDF
  • Bralne navade staršev in vzpodbujanje otrok pri branju
    Marija Horvat
    41-49
    • PDF
  • Pismenost – stanje in potrebe na slovenskem podeželju
    Livija Knaflič, Ana Ileršič
    50-58
    • PDF

Za boljšo prakso

  • Usposabljanje za življenjsko uspešnost. Programi UŽU izzivi podeželja
    Ana Ileršič, Livija Knaflič
    60-64
    • PDF
  • Novi mediji – nova kakovost študija na daljavo_ dinamična izobraževalna praksa
    Katarina Pucelj
    66-71
    • PDF
  • Kako reševati nasilje v vzgojno-izobraževalnih institucijah?
    Vlasta Nussdorfer, Milan Krajnc Pavlica
    73-75
    • PDF
  • Več pozornosti v našemu strokovnemu izrazju
    Zoran Jelenc
    76-79
    • PDF

Knjižne novosti

  • Frankl, V. E. - Človek pred vprašanjem o smislu (Ljubljana, Pasadena, 2005)
    Tanja Šulak
    80-81
    • PDF

Poročila, odmevi, ocene

  • »Vzgajamo orle in ne kur.« II. mednarodna v konferenca o specifičnih učnih težavah v Sloveniji
    Ana Krajnc
    82-84
    • PDF
Jezik
  • English
  • Slovenščina
Zadnja številka
  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani

ISSN (tiskana izdaja): 1318-5160
ISSN (spletna izdaja): 2350-4188

O založniškem sistemu