Andragogika vsakdanjega življenja – učenje ob doživljanju smrti

Avtorji

  • Nives Ličen Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani
  • Maja Furlan
  • Simona Šinko

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.14.3-4.75-88

Ključne besede:

priložnostno učenje, biografsko učenje, avtobiografsko učenje, vsakdanje življenje, žalovanje, smrt

Povzetek

Smrt je rite de passage, s katerim se vsakdo sreča ob umiranju bližnjih, a še vedno razmeroma malo vemo, kako vpliva na posameznika. Besedilo poskuša odpreti razmišljanje o učenju v obdobju žalovanja in dodati drobec k razumevanju učenja kot vseživljenjskega procesa. S pomočjo analize življenjskih zgodb ugotavljamo, kako se posamezniki spreminjajo ob doživljanju smrti.  Učenje poteka na telesni, duševni in duhovni ravni. Ljudje spreminjajo svoje odnose in vrednote. Pripovedovanje življenjske zgodbe ni le raziskovalna metoda, temveč je tudi odkrivanje samega sebe, kar omogoča spreminjanje samega sebe in samovzgojo.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2008

Kako citirati

Ličen, N., Furlan, M., & Šinko, S. (2008). Andragogika vsakdanjega življenja – učenje ob doživljanju smrti. Andragoška Spoznanja, 14(3-4), 75–88. https://doi.org/10.4312/as.14.3-4.75-88

Številka

Rubrike

Članki

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

1 2 3 4 5 > >>