Vloga univerz in učiteljev pri razvijanju in uresničevanju ciljev trajnostnega razvoja

  • Jayakumar Chinnasamy School of Education, University of the West of Scotland
  • Jeannie Daniels School of Education, University of the West of Scotland
Ključne besede: učitelji, internacionalizacija, cilji trajnostnega razvoja, razvoj politik, univerze

Povzetek

Univerze in druge visokošolske ustanove naj bi imele družbeno poslanstvo, da prispevajo k skupnemu dobremu v družbi, tako lokalno kot globalno. Zaradi globalnih sprememb v visokem šolstvu te ustanove razvijajo različne politike, na primer internacionalizacije in trajnostnega razvoja. Pomembno vlogo opravljajo pri zastavljanju ciljev trajnostnega razvoja in pri doseganju teh ciljev prek poučevanja, raziskav in drugih storitev. Učinkovita realizacija praks trajnostnega razvoja je odvisna od učiteljev, ki so neposredno vpeti v ustvarjanje vezi med študenti in skupnostjo. Vendar pa učitelji niso vedno vključeni v razvijanje politik, kar vpliva na njihovo zmožnost doseganja ciljev. Raziskava škotskega visokega šolstva proučuje, kako učitelji dojemajo internacionalizacijo visokega šolstva, kako je ta koncept zastavljen in realiziran na njihovih univerzah in koliko – če sploh – učitelji sodelujejo pri oblikovanju politik. Članek zagovarja tezo, da imajo učitelji, posebej v visokem šolstvu, zmožnosti, ki so pri razvijanju ciljev trajnostnega razvoja spregledane.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2019-10-08
Kako citirati
Chinnasamy, J., & Daniels, J. (2019). Vloga univerz in učiteljev pri razvijanju in uresničevanju ciljev trajnostnega razvoja. Andragoška Spoznanja, 25(3), 47-60. https://doi.org/10.4312/as.25.3.47-60