Izkušnje učiteljev v javnem šolstvu s prodornim učenjem

  • Davin Jules Carr-Chellman Department of Leadership and Counseling, University of Idaho
  • Michael Kroth Department of Leadership and Counseling, University of Idaho
Ključne besede: prodorno učenje, prodoren učenec, kvalitativna raziskava, globokost, učitelji kot vseživljenjski učenci

Povzetek

Učitelji so bistvenega pomena za demokratični proces, saj oblikujejo izobraženo prebivalstvo. Od številnih pričakovanj, ki jih imamo do učiteljev, je učitelj-kot-vseživljenjski-učenec med najbolj zapostavljenimi. Osrednji raziskovalni vprašanji tega prispevka sta, kako učitelji dojemajo učence in kako izkušnjo prodornega učenja. Namen študije je bil bolje razumeti učitelje-kot-učence, in sicer na podlagi podatkov ciljne skupine učiteljev v javnem šolstvu in osredotočenosti na zgornji dve vprašanji. Raziskava je pokazala, da izkušnjo prodornega učenja zaznamujejo naslednje značilnosti: rastoče, čustveno, pretresljivo, pristno, nespremenljivo, ali pozitivno ali negativno, družabno, odpirajoče in presenetljivo. Znotraj procesa prodornega učenja in glede na teme, ki se pojavijo, učenci kažejo globino misli in čustveno inteligenco, življenje jemljejo resno, so pustolovski v mislih in dejanjih, so neomejeni in skromni. S konstruktivističnega vidika nas te lastnosti usmerjajo k naslednjim ugotovitvam: prodorno učenje je nedualistično in holistično, je kumulativen proces in je osrednjega pomena z vidika kompleksne vloge strukturalne identitete.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2019-10-08
Kako citirati
Carr-Chellman, D. J., & Kroth, M. (2019). Izkušnje učiteljev v javnem šolstvu s prodornim učenjem. Andragoška Spoznanja, 25(3), 107-123. https://doi.org/10.4312/as.25.3.107-123