Izobraževanje odraslih na Hrvaškem po letu 1990

  • Tihomir Žiljak Public Open University Zagreb
Ključne besede: izobraževanje odraslih, andragogika, Hrvaška, politični cikli

Povzetek

Osrednji namen članka je razložiti ključne elemente treh ciklov politik izobraževanja odraslih na Hrvaškem med letoma 1990 in 2018. Prvi cikel je zajemal spremembe v devetdesetih letih. Drugi se je začel leta 2000 in ga je zaznamoval proces evropeizacije na poti do članstva v Evropski uniji. Tretji se je začel z vstopom države v Evropsko unijo (2013) in sprejetjem Strategije izobraževanja, znanosti in tehnologije (2014). V vsakem ciklu so analizirani instrumenti, akterji in cilji politik izobraževanja odraslih. V zadnjih dveh ciklih se pojavljajo podobni cilji, instrumenti in akterji, ki so del evropeizacije politik izobraževanja odraslih, medtem ko je prvi cikel zaznamovalo politično, ideološko in institucijsko rezanje vezi s socialističnim izobraževalnim sistemom. Končni rezultati teh procesov niso zadovoljivi, saj je izobraževanje odraslih še vedno marginalizirano in ima majhno udeležbo.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2018-12-14
Kako citirati
Žiljak, T. (2018). Izobraževanje odraslih na Hrvaškem po letu 1990. Andragoška Spoznanja, 24(4), 53-68. https://doi.org/10.4312/as.24.4.53-68