Jezikovna izobraževanja za odrasle priseljence na primeru francoskega nevladnega sektorja

Avtorji

  • Vesna Gorenc

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.23.3.121-128

Ključne besede:

integracija priseljencev, Francija, jezikovna izobraževanja, metoda sociolingvističnih delavnic, nevladni sektor

Povzetek

V članku je predstavljena praksa jezikovnih izobraževanj za odrasle priseljence v Franciji. Avtorica se osredotoča na nevladni sektor v pariški regiji, ki se pogosto opira na metodo sociolingvističnih delavnic. Slednja poskuša hitro in učinkovito odgovoriti na komunikativne in socialne potrebe priseljencev v novem okolju. Obstaja še vrsta drugih načinov in pristopov poučevanja francoščine, kot je na primer »sprejemna delavnica« društva Atouts Cours, ki jo predstavlja avtorica ter dodaja nekaj strokovnih in izkustvenih spoznanj. Zaključi z razmislekom o možnih aplikacijah svojih ugotovitev v slovensko prakso.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

25.10.2017

Kako citirati

Gorenc, V. (2017). Jezikovna izobraževanja za odrasle priseljence na primeru francoskega nevladnega sektorja. Andragoška Spoznanja, 23(3), 121–128. https://doi.org/10.4312/as.23.3.121-128

Številka

Rubrike

Članki