Sprememba dejavnosti študentov, ko postajajo učitelji

  • Joanna Malinowska Faculty of Historical and Pedagogical Sciences, University of Wroclaw,
Ključne besede: postati učitelj, diskurzivna skupnost, kritična analiza diskurza

Povzetek

Članek predstavlja del raziskave, ki se osredotoča na izobraževanje učiteljev na Poljskem. Proces, v katerem nekdo postane učitelj, se odvija v prostoru univerz in šol kot izobraževalnih entitet, kjer se srečujeta dve diskurzivni skupnosti. Specifičnost in hermetična narava teh skupnosti pomenita epistemološko oviro za ustvarjanje sodelovanja, ki pa je za učinkovito izobraževanje učiteljev nujno. Raziskava se neposredno navezuje na potrebo po uvajanju sprememb na tem področju in po definiranju ustreznih pogojev, da bi do teh sprememb lahko prišlo. Namen raziskave je ugotoviti, kako deluje inštitucija, ki usposablja učitelje. Za namen doseganja tega cilja avtorica rekonstruira množico pravil diskurzivnih praks, kakor so se razkrila skozi skupinsko razpravo med študenti. V raziskavi je bila uporabljena formula za rekonstrukcijo, ki temelji na kritični analizi diskurza. Na podlagi analize so podana priporočila za prakso izobraževanja učiteljev.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2017-10-25
Kako citirati
Malinowska, J. (2017). Sprememba dejavnosti študentov, ko postajajo učitelji. Andragoška Spoznanja, 23(3), 89-103. https://doi.org/10.4312/as.23.3.89-103
Področje
Članki