Pomen izobraževanja odraslih v obdobjih gospodarskih in političnih kriz

Avtorji

  • Sonja Kump Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani
  • Katarina Majerhold

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.15.1.10-24

Ključne besede:

izobraževanje odraslih, družbene spremembe, Coady, Lindeman, Gramsci, Freire, Horton

Povzetek

V članku poskušamo prikazati, da so se težave in problemi današnje gospodarske in politične krize nakazovali že na samem začetku vzpostavitve kapitalizma v 18. stoletju in prvič izbruhnili v obliki gospodarske krize v 30. letih prejšnjega stoletja. Zato skozi zgodovinski prikaz temeljnih idej radikalnega izobraževanja odraslih za družbene spremembe (Coady, Horton, Lindeman, Freire, Gramsci) poskušamo poiskati tiste njihove temeljne nauke in metode, ki bi lahko služile kot osnova današnjega izobraževanja odraslih, s katerim bi pomagali ljudem, ki jih je prizadela sedanja kriza.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2009

Kako citirati

Kump, S., & Majerhold, K. (2009). Pomen izobraževanja odraslih v obdobjih gospodarskih in političnih kriz. Andragoška Spoznanja, 15(1), 10–24. https://doi.org/10.4312/as.15.1.10-24

Številka

Rubrike

Članki

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

1 2 3 > >>