Spremenjene pedagoške prakse z uporabo IKT

Avtorji

  • Barbara Neža Brečko Fakulteta za družbene vede Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.22.4.43-56

Ključne besede:

pedagoške prakse, IKT, digitalna kompetenca, učitelji, ICILS 2013

Povzetek

V prispevku predstavljamo teorije poučevanja in pedagoške prakse z vključevanjem IKT. Digitalna kompetenca je eden ključnih dejavnikov, ki vpliva na to, ali bodo učitelji pri svojem poučevanju uporabljali IKT ali ne. Da bi odgovorili na raziskovalno vprašanje, kako različni dejavniki vplivajo na integracijo IKT pri poučevanju, smo uporabili podatke študije ICILS 2013.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

21.12.2016

Kako citirati

Brečko, B. N. (2016). Spremenjene pedagoške prakse z uporabo IKT. Andragoška Spoznanja, 22(4), 43–56. https://doi.org/10.4312/as.22.4.43-56