Celovito obvladovanje kakovosti v izobraževalnih organizacijah

  • Edvard Konrad Filozofska fakulteta v Ljubljani
Ključne besede: Celovito obvladovanje kakovosti v izobraževalnih organizacijah

Povzetek

Gibanje za celostno obvladovanje kakovosti (TQM), ki se je najprej uveljavilo na področju proizvodnje dobrin, prodira tudi v sektor storitev, kamor spadajo tudi izobraževalne organizacije. Marsikatere znane principe in izkušnje je mogoče kreativno uporabiti v izobraževalni situaciji, seveda pa jih tudi tukaj brez raziskav in specifičnih inovacij ni mogoče uporabiti. V prispevku so poudarjena nekatera področja, ki zahtevajo specifično naravo kakovosti izobraževanja: opredelitev pojma uporabnik, problem motivacije udeležencev izobraževanja, izboljševanja procesov izobraževanja, pojem kakovosti učenja in problem vodenja v izobraževalnih organizacijah.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2000-12-01
Kako citirati
Konrad, E. (2000). Celovito obvladovanje kakovosti v izobraževalnih organizacijah. Andragoška Spoznanja, 6(4), 74-79. https://doi.org/10.4312/as.6.4.74-79
Področje
Članki

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)