Evalvacija izobraževanja odraslih

Avtorji

  • Sonja Kump Filozofska fakulteta v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.6.3.86-93

Ključne besede:

Evalvacija izobraževanja odraslih

Povzetek

V članku so opisani novi pristopi pri evalvaciji izobraževanja odraslih, ki pomenijo kombinacijo kvalitativnih in kvantitativnih metod. Avtorica najprej obravnava dve osnovni paradigmi evalvacije: pozitivistično in konstruktivistično, ki sestavljata osnovo za razvoj evalvacijskih metod. Problem novih pristopov ni več vprašanje, katera metoda naj bi imela prednost, ampak kako doseči namen oziroma obogatiti in povečati uporabo evalvacijskih rezultatov. Številni strokovnjaki poudarjajo, da evalvacije ne moremo obravnavati zgolj z ene perspektive, ampak s številnih, pluralističnih perspektiv. Evalvacija, ki temelji na intenzivnem sodelovanju, razpravljanju in pogajanju med vsemi zainteresiranimi in enakovrednimi udeleženci, povečuje verjetnost, da bodo evalvac ski rezultati kredibilni in uporabljeni. Članek se konča z vlogo evalvatorja v novih pristopih, ki inštruira, olajšuje in posreduje v komunikaciji in razpravi med različnimi interesnimi stranmi.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2000

Kako citirati

Kump, S. (2000). Evalvacija izobraževanja odraslih. Andragoška Spoznanja, 6(3), 86–93. https://doi.org/10.4312/as.6.3.86-93

Številka

Rubrike

Članki

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

1 2 3 > >>