Vzglbl spontanega izobraževanja

Avtorji

  • Monika Govekar Okoliš Filozofska fakulteta v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.6.3.52-59

Ključne besede:

Vzglbl spontanega izobraževanja

Povzetek

Andragoška poletna šola (od 5. do 9. junija 2000) se je osredotočila predvsem na razvoj osebnih učnih projektov in mreže učnih projektov za razvoj ljudi ter kraja. Skupina udeležencev je skušala ugotoviti pojave spontanega izobraževanja ljudi in poiskati možnosti za boljši razvoj ljudi ter kraja tako, da je naključno anketirala prebivalce Vipavskega Križa in Lokavca. Na majhnem vzorcu je ugotavljala značilnosti in potrebe ljudi po znanju ter potrebe po razvoju kraja. Na koncu prispevka so tudi predlogi za razvoj izobraževanja prebivalcev in možnosti za razvoj. Izkazalo se je, da bi se morali Občina Ajdovščina in Ljudska univerza Ajdovščina bolj povezati s krajani. Andragoški delavci bi si morali še bolj prizadevati za spontano izobraževanje in uspešnost pri učenju ljudi. Občina in država pa bi morali zagotoviti finančno podporo pri razvoju različnih individualnih projektov, ki bi jih posamezniki uspešno vključili v razvoj kraja. Izbrati bi morali posameznika, sociokulturnega animatorja, ki bi skrbel za pretok informacij med občino in andragoškimi ustanovami ter prebivalci. Tako bi najhitreje prihajalo do izmenjave potreb ustanov ter ljudi in najhitreje bi se določali načrti za individualni razvoj prebivalcev in na splošno za razvoj kraja.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2000

Kako citirati

Govekar Okoliš, M. (2000). Vzglbl spontanega izobraževanja. Andragoška Spoznanja, 6(3), 52–59. https://doi.org/10.4312/as.6.3.52-59

Številka

Rubrike

Članki