Razvijanje učnega stila v izobraževanju odraslih

Avtorji

  • Antonija Jakop Srednješolski center v Velenju

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.6.3.19-27

Ključne besede:

Razvijanje učnega stila v izobraževanju odraslih

Povzetek

Avtorica je v tem prispevku orisala koncept razvoja učnega stila na podlagi procesa raziskovanja, razmišljanja (refleksije) in uporabe. Predlaga dva načina osebnostne rasti: gibanje v smeri kongruence in razširjanje. Kako izobraževalci odraslih vedo, kdaj začeti s procesom izboljševanja učnega stila? Odgovor je v treh preprostih vprašanjih, ki si jih zastavljajo: 1. Ne razumem, kaj se dogaja? 2. Ali je to prav? 3. Ne vem, kako bi to naredil. Poudarja, da se osebnostna rast učitelja nujno manifestira v njegovem učnem stilu in daje za razvoj učnega stila potemtakem nujno delo s samim sabo. Če naša prepričanja niso skladna z vedenjem, je naše delo neuspešno in nasprotno, če nam uspe spremeniti prepričanja in stališča, se spremeni tudi naše vedenje. Za razvoj učnega stila je torej potrebna načrtna samovzgoja.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2000

Kako citirati

Jakop, A. (2000). Razvijanje učnega stila v izobraževanju odraslih. Andragoška Spoznanja, 6(3), 19–27. https://doi.org/10.4312/as.6.3.19-27

Številka

Rubrike

Članki