Funkcionalna pismenost

  • Fani Nolimal
Ključne besede: Funkcionalna pismenost

Povzetek

Avtorica v prispevku najprej opredeli pismenost kot zmožnost sodelovanja v vseh življenjskih dejavnostih, hkrati pa poudari značilnosti nepismenih oseb oziroma oseb z nizko ravnjo pismenosti. Glavni poudarek pa namenja merjenju pismenosti, pri čemer ugotavlja, da je temeljna pomanjkljivost ugotavljanja nepi­ smenosti v nejasnih psihometričnih karakteristikah merjenja, katerih posledica je, da so rezultati takšnih raziskav veljavni le v enem lokalnem ali kulturnem okolju. Opredeli tudi dejavnike, ki povzročajo nepismenost, in ugotavlja, da postaja raven funkcionalne pismenosti vse izrazitejši nacionalni indikator uspešnosti.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2000-12-01
Kako citirati
Nolimal, F. (2000). Funkcionalna pismenost. Andragoška Spoznanja, 6(3), 6-18. https://doi.org/10.4312/as.6.3.6-18
Področje
Članki