Lindemanovi filozofski temelji andragogike

Avtorji

  • Dušana Findeisen Filozofska fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.6.1.74-82

Ključne besede:

Lindemanovi filozofski temelji andragogike

Povzetek

Avtorica najprej predstavi Eduarda Lindemana in njegovo življenje primerja z življenjsko potjo Janeza Kreka, slovenskega prosvetitelja, politika in znanstvenika. S predstavitvijo Lindemanovega življenja želi, da bi zaznali povezanost med življenjem in njegovimi pogledi na izobraževanje odraslih. Ustavi se ob nekaterih ponavljajočih se Lindemanovih temah, kot sta vloga diskusijske metode v izobraževanju odraslih in potreba po tem, da se skupine v izobraževanju odraslih spremenijo v družbeno dejavne skupine. Še pose­ bej se posveti družbenim razsežnostim izobraževanja odraslih in v zvezi s tem naredi primerjavo z univerzo za tretje življenjsko obdobje, izobraževalnim in družbenim gibanjem odraslih pri nas. Kritično se dotakne Lindemanove trditve, da je v izobraževanju pomembna zgolj metoda, ne pa tudi vsebina. V svoji diskusiji Lindemana večkrat primerja s sodobnimi fracnoskimi družbenimi misleci.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2000

Kako citirati

Findeisen, D. (2000). Lindemanovi filozofski temelji andragogike. Andragoška Spoznanja, 6(1), 74–82. https://doi.org/10.4312/as.6.1.74-82

Številka

Rubrike

Članki

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

<< < 1 2 3 4 5 6 7 > >>