Spoznavna funkcija predavateljevega govora

Avtorji

  • Tatjana Zidar

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.5.1.69-77

Ključne besede:

Spoznavna funkcija predavateljevega govora

Povzetek

Avtorica v prispevku opozarja, da osrednje mesto pri učnem procesu zavzema spoznavna funkcija govora, torej predavateljeva razlaga, posredovanje novega znanja. Pri razvijanju spoznavne funkcije govora bi moral predavatelj poseči po retoriki in spoznati temeljna jezikovna sredstva, ki bi mu omogočila razvijanje jezikovnih zmožnosti oziroma njihovo obogatitev. Pri posredovanju znanja je pomembno pravilno graduiranje treh temeljnih didaktičnih elementov: ekstenzivnost, intenzivnost in struktura. Po njenem mnenju pa je prvi korak na poti graduacije oblikovanje skupnega izkustvenega polja oziroma prepoznavanje predavateljevega modela sveta in modela slušateljev. V zvezi s tem naniza tudi številne primere različnih zaznavnih sistemov slušateljev.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Tatjana Zidar

samostojna predavateljica

Prenosi

Objavljeno

01.12.1999

Kako citirati

Zidar, T. (1999). Spoznavna funkcija predavateljevega govora. Andragoška Spoznanja, 5(1), 69–77. https://doi.org/10.4312/as.5.1.69-77

Številka

Rubrike

Članki