Izobraževanje v zaporih

Avtorji

  • J. W. Cosman Mednarodni svet za izobraževanje odraslih

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.4.3-4.48-51

Ključne besede:

Izobraževanje v zaporih

Povzetek

Večina obsojenih v zaporih so mlajši odrasli, s kratko izobrazbeno potjo in funkcionalno nepismeni. Večina jih je sposobna in željna učenja, vendar pa obstoječi izobraževalni programi v zaporih, če sploh obstajajo, niso kakovostni. Kaznovati nekoga namreč pomeni zadati mu bolečino in kaznovalni postopki privedejo do sovraštva in nasilja. V nasprotju s tem pa je izobraževanje izvor osebnostne rasti in samouresničenja, je razvoj človekove osebe. Tako se izobraževanje v zaporih omeji le na razvoj nekaterih osnovnih veščin v zvezi z delom. ln vendar so potrebni pravi izobraževalni programi, takšni, ki bodo zavezani višji ideji "inherentnega dostojanstva in vrednosti vseh članov družine, ki jo imenujemo človeštvo".

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.1998

Kako citirati

Cosman, J. W. (1998). Izobraževanje v zaporih. Andragoška Spoznanja, 4(3-4), 48–51. https://doi.org/10.4312/as.4.3-4.48-51

Številka

Rubrike

Članki