Vloga učbenika v izobraževanju na daljavo

Avtorji

  • Nadja Dobnik

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.4.3-4.34-47

Ključne besede:

Vloga učbenika v izobraževanju na daljavo

Povzetek

V izobraževanju na daljavo ima študijsko gradivo posebno vlogo, saj mora poleg posredovanja učnih vsebin zajeti tudi vse tiste funkcije, ki jih ima v neposredni vzgojno-izobraževalni komunikaciji učitelj. Zato mora učbenik poleg podajanja nove učne snovi, razlage in vaj za utrjevanje snovi vsebovati tudi animacijska besedila, ki študenta vodijo od enega učnega koraka do drugega, posebno didaktično funkcijo pa ima tudi grafično oblikovanje.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.1998

Kako citirati

Dobnik, N. (1998). Vloga učbenika v izobraževanju na daljavo. Andragoška Spoznanja, 4(3-4), 34–47. https://doi.org/10.4312/as.4.3-4.34-47

Številka

Rubrike

Članki