Proces prenove praktičnega usposabljanja: Praktično usposabljanje v bolonjskih študijskih programih

Avtorji

  • Eva Repe Univerza v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.22.2.81-89

Ključne besede:

praktično usposabljanje, bolonjska prenova, Univerza v Ljubljani, študijski programi

Povzetek

Prispevek se osredotoča na formalno in vsebinsko prenovo praktičnega usposabljanja, ki je (lahko) del visokošolskih študijskih programov. Ob reformi študija po bolonjskih načelih so visokošolski zavodi prenovili tudi praktično usposabljanje. Predstavljeni so pravni okviri za prenovo študijskih programov in kako je ta potekala na Univerzi v Ljubljani. Članice univerze so ob upoštevanju načel bolonjske prenove in predpisov, ki so urejali to področje, pri procesu izhajale iz izkušenj izvajanja prakse v »starih« programih ter sledile napotkom, ki so bili oblikovani v začetnih letih uvajanja bolonjske prenove. Danes, ko so študijski programi prenovljeni, bo treba pozornost nameniti nadaljnjemu napredku in razvoju kakovosti študijskih programov in s tem tudi praktičnemu usposabljanju.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

28.06.2016

Kako citirati

Repe, E. (2016). Proces prenove praktičnega usposabljanja: Praktično usposabljanje v bolonjskih študijskih programih. Andragoška Spoznanja, 22(2), 81–89. https://doi.org/10.4312/as.22.2.81-89

Številka

Rubrike

Članki