Mentorstvo nekoč in danes – pomembna oblika izobraževanja ter prenosa znanja in izkušenj

Avtorji

  • Monika Govekar-Okoliš Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.22.2.3-7

Povzetek

Mentorstvo ni nekaj novega. O njem se je govorilo že v daljni preteklosti, konkretno v antiki, saj iz Platonovih del, ki so nastajala v letih od 427 do 347 pred našim štetjem, spoznamo, da naj bi tudi Platon imel mentorja in velikega učitelja v Sokratu, za katerega je bilo značilno poučevanje z dialogom (Garvey, Stokes in Megginson, 2009). Tudi Platon je nadaljeval vlogo mentorja, in sicer je bil mentor Aristotelu. Ta je začel koncept mentorstva, filozofijo poučevanja, ki izhaja iz obrtniške tradicije za časa Aristotelovega življenja, še bolj razvijati.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

28.06.2016

Kako citirati

Govekar-Okoliš, M. (2016). Mentorstvo nekoč in danes – pomembna oblika izobraževanja ter prenosa znanja in izkušenj. Andragoška Spoznanja, 22(2), 3–7. https://doi.org/10.4312/as.22.2.3-7

Številka

Rubrike

Uvodnik

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)