Vpliv izobraževanja na prebujanje nacionalne identitete v 19. stoletju

Avtorji

  • Monika Govekar-Okoliš Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.8.1.38-46

Povzetek

Devetnajsto stoletje je pomembno obdobje v zgodovini slovenskega naroda, saj se je takrat prvic izrazito pojavljala in utrjevala slovenska nacionalna zavest. V tern casu je izredno pomembno vlogo tudi neformalno izobrazevanje odraslih, ki je bilo usmerjeno v razvoj slovenskega jezika, kulture, nacionalne zavesti' in nacionalne identitete.z Razlicne oblike predvsem neformalnega izobrazevanja odraslih pa so oblikovale pomembne nacionalne in politicne poglede na zivljenje, kulturo, gospodarstvo in solstvo na Slovenskem v omenjenem casu.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2002

Kako citirati

Govekar-Okoliš, M. (2002). Vpliv izobraževanja na prebujanje nacionalne identitete v 19. stoletju. Andragoška Spoznanja, 8(1), 38–46. https://doi.org/10.4312/as.8.1.38-46

Številka

Rubrike

Znanost razkriva

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)