Šola kot "pripravljalnica" za nadaljnje učenje. Odnos šole do vseživljenjskega učenja

  • Maša Mlinarič
Ključne besede: vseživljenjsko izobraževanje, vzgoja, osebnost

Povzetek

V informacijski druzbi ucenje in izobrazevanje skozi vse zivljenje ni 'modna zapoved' izobrazevalnih teoretikov ali celo politikov, marvec prezivetvena pot reba. V evropskem prostoru, kjer tekmovalnost pogojuje uspeh vse druzbe, sta ucenje in izobrazevanje skozi vse zivljenje steber gospodarskega, druzbenega pa tudi politicnega razvoja. Tako naj bi vsakdo imel dostop do ustreznega in kakovostnega solskega izobrazevanja in izobrazevanja odraslih. Dostopnost solskega izobrazevanja in njegova kakovost pasta ob vplivu druzine temeljni pogo} za to, da se Clovek sploh ze li izobraze vati vse zivljenje. v ta namen potrebujemo kurikulume, ki bodo zmogli zagotoviti najpomembnejsa znanja in spretnosti za delo in seveda zivljenje. Potrebujemo pa tudi usposobljene ucitelje, da bodo motivirali otroke in mlade za ucenje skozi vse zivljenje.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2003-12-01
Kako citirati
MlinaričM. (2003). Šola kot "pripravljalnica" za nadaljnje učenje. Odnos šole do vseživljenjskega učenja. Andragoška Spoznanja, 9(4), 29-34. https://doi.org/10.4312/as.9.4.29-34
Področje
Znanost razkriva