Metodologija pedagoškega raziskovanja novodobnih religij. Med resnico in racionalnostjo v raziskovanju novodobnih religij

Avtorji

  • Andrej Pavletič

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.11.3.22-29

Ključne besede:

teorija resnice, kavzalna metoda, deskripcija, razumevanje, pojasnjevanje

Povzetek

Avtor v prvem delu prispevka obravnava problematiko resnice in racionalnosti, katere dolocitev je pogoj za vstop v raziskovanje novodobnih religij. Alternativna racionalnost, kot je v prispevku opredeljena, ni nikoli le teorija, ampak je vedno tudi oblika zivljenja. V drugem delu prispevka avtor opredeli tri metodoloske korake pedagoskega raziskovanja novodobnih religij in zakljuCi s ciljema, ki ju v raziskavah zasledujemo. Prvi cilj raziskovanja posameznega novodobnega religijskega pedagoskega sistema je pojasnjevanje motivov in mehanizmov, ki ustvarijo interes za novo obliko zivljenja. Drugi cilj raziskovanja posameznega novodobnega religijskega pedagoskega sistema pa je pojasnjevanje spreobrnitve.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2005

Kako citirati

Pavletič, A. (2005). Metodologija pedagoškega raziskovanja novodobnih religij. Med resnico in racionalnostjo v raziskovanju novodobnih religij. Andragoška Spoznanja, 11(3), 22–29. https://doi.org/10.4312/as.11.3.22-29

Številka

Rubrike

Znanost razkriva