"Insights" pristop k v učnim stilom

Avtorji

  • Darja Zorko-Mencin

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.11.2.94-99

Ključne besede:

Insights analiza, učni stili, izobraževanje

Povzetek

Avtorica v članku predstavi pristop Insights analize pri proučevanju učnih tipov posameznikov. Osebna učinkovitost pri pridobivanju je vedno pomembnejša, saj se vsak dan srečujemo z množico informacij in podatkov, ki jih je potrebno sprejeti in uporabiti. Avtorica je prepričana, da bi izvajalci izobraževanja s premišljenim pristopom pri oblikovanju programov lahko bistveno prispevali k uspdnejSemu in hitrejšemu obvladovanju znanja.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2005

Kako citirati

Zorko-Mencin, D. (2005). "Insights" pristop k v učnim stilom. Andragoška Spoznanja, 11(2), 94–99. https://doi.org/10.4312/as.11.2.94-99

Številka

Rubrike

Za boljšo prakso