Izobraževanje za čustveno ozaveščanje (starih) staršev

Avtorji

  • Alenka Rebar

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.11.2.52-62

Ključne besede:

potrebe, hranjenje, čustva, stari starši, otroci, vnuki, izkustveno usposabljanje, izobraževanje

Povzetek

Avtorica predstavi raziskavo, ki jo je opravila v izobraževanju starih starsev za prepoznavanje in razumevanje potreb in custev vnukov. Avtorica trdi, da custveni zarisi iz otrostva vplivajo na življenjski scenarij osebe in na vzpostavljanje ali nezmožnost vzpostavljanja funkcionalnih vezi v skupnosti. Njeno spoznanje je, da je izobraževanje za prepoznavanje otrokovih potreb bistvenega pomena. Otrokove potrebe in custva so tako temeljna vsebina v izobraževanju starih starsev. Ti potrebujejo kognitivna spoznanja pa tudi doživljajsko izkustveno ucenje, ki jih lahko spremeni v odnosu do vnukov. Taksno ucenje je mogoce v izobraževalnih oblikah, ki vzpodbujajo vzajemno ucenje.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2005

Kako citirati

Rebar, A. (2005). Izobraževanje za čustveno ozaveščanje (starih) staršev. Andragoška Spoznanja, 11(2), 52–62. https://doi.org/10.4312/as.11.2.52-62

Številka

Rubrike

Znanost razkriva