Čemu (ali sploh čemu) služi diploma iz družboslovja ali humanistike in pomen izobraževanja odraslih

  • Dušana Findeisen
Ključne besede: diplomant, usklajenost izobrazbe z zaposlitvijo, zaposlenost, izobraževanje odraslih, družboslovje, humanistika, pričevanje

Povzetek

Avtorica obravnava usklajenost formalne izobrazbe z zaposlitvijo, ki je različna na različnih področjih dela in v različnih evropskih državah. Zaposlenost na svojem področju diplomantom omogoča, da ostanejo na delovnem mestu. Omogoča jim tudi boljši zaslužek. Za boljšo usklajenost izobrazbe z zaposlitvijo je pomembno izobraževanje odraslih in tudi to, kar počnemo v »resnem prostem času«. V nadaljevanju razprave Dušana Findeisen predstavi zbrana pričevanja o tem, kako individualizirano poteka življenjska in poklicna pot diplomantov s področja družboslovja in humanistike, in o pomenu izobraževanja odraslih pri tem.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2011-03-07
Kako citirati
FindeisenD. (2011). Čemu (ali sploh čemu) služi diploma iz družboslovja ali humanistike in pomen izobraževanja odraslih. Andragoška Spoznanja, 17(1), 74-78. https://doi.org/10.4312/as.17.1.74-78
Področje
Za boljšo prakso

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

1 2 3 4 5 > >>