Ocena medkulturnih kompetenc učiteljev poklicnih šol na Hrvaškem

Avtorji

  • Višnja Rajić Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
  • Tomislav Rajić Agency for Vocational Education and Training and Adult Education Zagreb

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.21.4.37-51

Ključne besede:

medkulturne kompetence, medkulturno izobraževanje, Republika Hrvaška, učitelji poklicnih šol

Povzetek

Zaradi družbenih sprememb ob vstopu novo dobo »superdiverzitete« (Vertovec, 2007) medkulturne competence v Evropskih državah pridobivajo pomen tako v vsakodnevnih situacijah kot v izobraževanju učiteljev. Raziskava je bila izvedena v Republiki Hrvaški v študijskem letu 2014/15 na vzorcu 136 bodočih srednješolskih učiteljev, ki so bili takrat vključeni v proces pridobitve pedagoške, didaktične in metodološke izobrazbe, izvedena raziskava. Glavno orodje, ki je bilo uporabljeno pri samooceni medkulturnih kompetenc, se je imenovalo Prepoznavanje medkulturnih kompetenc: kako vem, da sem medkulturno kompetenten/tna. Rezultati so pokazali, da vprašani svoje medkulturne kompetence ocenjujejo precej visoko; odnosi (M = 4,09); veščine (M = 4,12); znanje (M = 4,02). Med ocenjevanimi kategorijami ni bilo občutnih razlik (p = 0,282). Nadaljnje raziskave bi omogočile boljši vpogled v to, kako vprašani razumejo koncept medkulturne kompetentnosti.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Objavljeno

30.12.2015

Kako citirati

Rajić, V., & Rajić, T. (2015). Ocena medkulturnih kompetenc učiteljev poklicnih šol na Hrvaškem. Andragoška Spoznanja, 21(4), 37–51. https://doi.org/10.4312/as.21.4.37-51

Številka

Rubrike

Članki