Razumevanje in zmanjševanje osipa v e-izobraževanju

  • Marko Radovan Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani
Ključne besede: e-izobraževanje, osip, izobraževanje na daljavo, tutor, IKT

Povzetek

V prispevku bomo obravnavali problematiko osipa v programih e-izobraževanja. Zagovorniki e-izobraževanja poudar- jajo več prednosti tega izobraževanja v primerjavi s klasičnim, na primer večjo odprtost, raznolikost učnega gradiva, prilagajanje načina in hitrosti učenja ipd. Kljub tem prednostim in naraščanju števila programov ter vključitvi e-izobraževanja v nacionalne strategije po vsem svetu pa se izvajalci e-izobraževanja srečujejo tudi s problematiko osipa. Raziskave namreč kažejo, da je osip v izobraževalnih programih, ki se izvajajo v e-obliki, večji kot v klasičnih programih. Razloge, ki vplivajo na ta osip, pa je treba upoštevati pri načrtovanju in izpeljavi e-izobraževalnih programov.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2012-03-07
Kako citirati
Radovan, M. (2012). Razumevanje in zmanjševanje osipa v e-izobraževanju. Andragoška Spoznanja, 18(1), 28-37. https://doi.org/10.4312/as.18.1.28-37
Področje
Članki