Delo z nadarjenimi učenci: kako uspešni so lahko študijski krožki v osnovni šoli

Avtorji

  • Vilma Malečkar Osnovna šola Leskovec pri Krškem

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.19.2.82-85

Ključne besede:

študijski krožki, nadarjeni učenci, medgeneracijsko sodelovanje, raziskovanje v humanistiki in družboslovju, neformalno učenje

Povzetek

Predstavljena je oblika neformalnega učenja v študijskih krožkih na primeru dela z nadarjenimi učenci. Osnovna načela dela v študijskem krožku (participacija učencev/udeležencev pri izbiri vsebine, organizacija dela in učenja sta prepuščeni učencem, prav tako identifikacija in realizacija izobraževalnih in akcijskih ciljev ipd.) so dobra podlaga za delo z učenci, ki si želijo aktivnejšega in samoiniciativnejšega načina učenja. Študijski krožki, ki temeljijo na demokratičnih načelih učenja, tako pomagajo dopolniti vnaprej predpisane osnovnošolske programe in spodbujati pri učencih vedoželjnost, ki so jo pripravljeni skupaj zadovoljevati v učni skupini krožku in tudi v širši skupnosti.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

07.07.2013

Kako citirati

Malečkar, V. (2013). Delo z nadarjenimi učenci: kako uspešni so lahko študijski krožki v osnovni šoli. Andragoška Spoznanja, 19(2), 82–85. https://doi.org/10.4312/as.19.2.82-85

Številka

Rubrike

Za boljšo prakso