Karierno izobraževanje za ljudi v poznejših letih - Kvantitativna analiza rezultatov raziskave o kariernem izobraževanju

Avtorji

  • Marija Turnšek Mikačić Glotta Nova

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.19.2.67-79

Ključne besede:

karierno načrtovanje, raziskava kariernega izobraževanja, osebna odličnost, kvantitativna analiza, izobraževanje odraslih

Povzetek

Rezultati raziskave o kariernem izobraževanju na podlagi idejnega modela kariernega načrta kot gradnika osebne odličnosti odraslih so pokazali, da posamezniki, ki so izdelali osebni karierni načrt in se po njem ravnajo, spremenijo odnos do kariere in prevzamejo nadzor nad svojim življenjem. Ti posamezniki dosežejo visoko stopnjo samozaupanja in samozavesti ter imajo večjo percepcijo osebne odličnosti kot tisti, ki se niso izobraževali za kariero in niso izdelali kariernega načrta. Ugotovitve raziskave so praktično uporabne za reševanje socialnih problemov ljudi ter racionalizacijo stroškov javnih institucij, podjetij in zavodov za zaposlovanje. Zlasti pa so koristne za posameznike, saj se lahko na njihovi podlagi izognejo kariernemu prelomu, ki ga prinaša brezposelnost. Slednjega zamenja karierni prehod, ki ponuja različne karierne poti.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

07.07.2013

Kako citirati

Turnšek Mikačić, M. (2013). Karierno izobraževanje za ljudi v poznejših letih - Kvantitativna analiza rezultatov raziskave o kariernem izobraževanju. Andragoška Spoznanja, 19(2), 67–79. https://doi.org/10.4312/as.19.2.67-79

Številka

Rubrike

Članki