Kapital znanja – temelj kreiranja znanja pri podjetnikih

Avtorji

  • Franci Vidic Gea College – Fakulteta za podjetništvo Ljubljana

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.19.2.53-66

Ključne besede:

mala in srednja podjetja, konkurenčnost, kapital znanja, kreiranje znanja, izobraževanje odraslih

Povzetek

V študiji obravnavamo znanje kot ključni konkurenčni vir. Za oblikovanje novega znanja pa je temelj kapital znanja. Nonaka, Toyama in Konno so opredelili štiri dimenzije kapitala znanja. Z analizo smo ugotovili skladnost ugotovljenih kategorij konstrukta kapitala znanja: kapital znanja na podlagi izkušenj, kapital konceptualnega znanja, kapital rutinskega znanja in kapital sistemskega znanja.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

07.07.2013

Kako citirati

Vidic, F. (2013). Kapital znanja – temelj kreiranja znanja pri podjetnikih. Andragoška Spoznanja, 19(2), 53–66. https://doi.org/10.4312/as.19.2.53-66

Številka

Rubrike

Članki