Družbeni vidiki zlorabe in nasilja: teoretske podlage za svetovalce v izobraževanju odraslih

Avtorji

  • Alenka Janko Spreizer Fakulteta za humanistične študije Univerze na Primorskem

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.19.2.37-42

Ključne besede:

medgeneracijsko učenje, spremembe v družini, skupnost

Povzetek

Avtorica v prispevku predstavi širok pogled na različne oblike nasilja in vrste zlorab, ki kaže, da to ni le individualni, temveč tudi družbeni problem. Razišče tudi pristope, ki jih uporabljajo raziskovalci različnih ved, vključno z antropologijo in sociologijo, in poudari, da so pogosto najbolj produktivni interdisciplinarni pristopi, saj zajemajo širok nabor idej o nasilju in zlorabi in o njunem učinku na družbo kot celoto. Nadalje razišče kompleksnost vzrokov in učinkov nasilja in sklene z mislijo, da smo nasilja sposobni vsi in da se lahko kadarkoli zgodi vsakomur od nas. Zato je izjemnega pomena, da tisti, ki želijo pomagati žrtvam zlorab, ne dajejo sodb ter da se zavedajo vpliva zlorabe na posameznike in na skupnosti, v katerih ti posamezniki živijo.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

07.07.2013

Kako citirati

Janko Spreizer, A. (2013). Družbeni vidiki zlorabe in nasilja: teoretske podlage za svetovalce v izobraževanju odraslih. Andragoška Spoznanja, 19(2), 37–42. https://doi.org/10.4312/as.19.2.37-42

Številka

Rubrike

Članki