Pogledi in izkušnje Erasmusove mobilnosti učnega osebja na Pedagoški fakulteti Univerze v Mariboru

Avtorji

  • Nuša Lazar

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.18.3.88-96

Ključne besede:

evropski programi mobilnosti, Erasmusova mobilnost učnega osebja, PEF UM

Povzetek

Mobilnost je posledica internacionalizacije. Najbolj znana oblika internacionalizacije je mobilnost študentov. Druga pomembna oblika internacionalizacije pa je vsekakor mobilnost učnega osebja. Mobilnost učnega osebja na globalni ravni omogoča večjo mednarodno vključenost institucij, saj se domači profesorji lahko izobražujejo in sodelujejo v tujini, tuji pa kot gostje predavajo domačim študentom. Erasmusova mobilnost učnega osebja je pomemben del mednarodnega delovanja Pedagoške fakultete Univerze v Mariboru (PEF UM) in njene internacionalizacije. Po mobilnosti učnega osebja se PEF uvršča v sam vrh med fakulte- tami Univerze v Mariboru, kar kaže na pomembnost te oblike mobilnosti in mednarodnega delovanja za samo fakulteto. Na podlagi analize vprašalnikov, ki so jih izpolnili profesorji PEF UM, smo iskali podobnosti in morebitne razlike z izsledki mednarodne raziskave, ki so jo opravili Bracht in drugi raziskovalci (Bracht in drugi, 2006) o Erasmusovi mobilnosti učnega osebja.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

07.10.2012

Kako citirati

Lazar, N. (2012). Pogledi in izkušnje Erasmusove mobilnosti učnega osebja na Pedagoški fakulteti Univerze v Mariboru. Andragoška Spoznanja, 18(3), 88–96. https://doi.org/10.4312/as.18.3.88-96

Številka

Rubrike

Za boljšo prakso