Celovit pristop k izobraževanju zaposlenih (nadaljevanje)

Avtorji

  • Milena Ažman

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.1.3-4.19-22

Povzetek

S prehodom na tržno gospodarstvo je bil ekonomski vidik o človeškem viru, vključno z izobraževanjem, sicer poudarjen, vendar je zaznan v svoji začetni fazi predvsem kot strošek. Postopno, zlasti v zadnjih letih, se začenja širiti tudi filozofija dn1ge faze - vlaganja v človeški potencial. Filozofija vlaganja - razvoja človeškega potenciala - pa odseva tudi v povsem drugačnih izvedbenih modelih, kot je bila (je) praksa v slovenskih organizacijah. Preučevanje v konkretnem podjetju, v katerem je bila usmeritev v iskanju posameznih kakovostnih kazalnikov problematike izobraževanja zaposlenih, je vodilo do spoznanja, da je v okviru teh izvedbenih modelov mogoče vplivati na želene, pričakovane učinke izobraževanja. Uporaba celovitega modela HRD je omogočila odkrivanje izvirov, s tem pa predvsem nosilcev ugotavljanja izobraževalnih potreb ter ciljev izobraževanja. Hkrati je uporaba modela kot analitičnega inštrumenta utrdila tudi potrebo po uvedbi celotnega sistema HRD v kadrovsko-izobraževalno prakso.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.1995

Kako citirati

Ažman, M. (1995). Celovit pristop k izobraževanju zaposlenih (nadaljevanje). Andragoška Spoznanja, 1(3-4), 19–22. https://doi.org/10.4312/as.1.3-4.19-22

Številka

Rubrike

Članki