Odnosi med odraslimi brati in sestrami kot polje naključnega in priložnostnega učenja

  • Nives Ličen Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani
Ključne besede: priložnostno učenje, naključno učenje, družinski odnosi

Povzetek

Avtorica v prispevku prikazuje učenje v zasebnih odnosih med odraslimi brati in sestrami. Predstavi koncept družine kot mikro kulture, iz katerega izhaja pri pojasnjevanju naključnega in priložnostnega učenja. Za raziskovanje je avtorica uporabila biografsko metoda. S pomočjo tematskih življenjskih zgodb, ki jih je spoznavala s pomočjo tematskih biografskih intervjujev, ugotavlja, ob katerih dogodkih se odrasli učijo v odnosu med brati in sestrami.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2006-12-01
Kako citirati
LičenN. (2006). Odnosi med odraslimi brati in sestrami kot polje naključnega in priložnostnega učenja. Andragoška Spoznanja, 12(2), 57-66. https://doi.org/10.4312/as.12.2.57-66
Področje
Za boljšo prakso