Vrednote mladih in vseživljenjsko v izobraževanje

Avtorji

  • Mirjana Petković Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.12.2.48-56

Ključne besede:

vrednote, motivi, vseživljenjsko, izobraževanje, mlajši odrasli

Povzetek

Avtorica se v prispevku sprašuje, kakšen odnos imajo mladi v Sloveniji do vseživljenjskega izobraževanja v povezavi z oblikovanjem lastnih življenjskih ciljev. Kaj mladostnike motivira, da se nenehno izobražujejo? Kako se odločajo o prioritetah? Kakšna znanja potrebujejo, da se pravilno odločajo tudi glede svojega učenja? In kako se potrebe in motivi za vseživljenjsko izobraževanje pri mlajših odraslih povezujejo z vrednotami. Pri svoji raziskavi in razmišljanjih se naslanja na Lengrandovo teorijo permanentnega izobraževanja, ugotavlja prevladujoče vrednote mladih in išče povezavo z njihova pripravljenostjo za vseživljenjsko izobraževanje.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2006

Kako citirati

Petković, M. (2006). Vrednote mladih in vseživljenjsko v izobraževanje. Andragoška Spoznanja, 12(2), 48–56. https://doi.org/10.4312/as.12.2.48-56

Številka

Rubrike

Za boljšo prakso