Evalvacija didaktične izvedbe predmeta Poslovodenje

Avtorji

  • Mirjana Ivanuša Bezjak

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.12.1.61-65

Ključne besede:

poslovodenje, didaktična izvedba, andragogika, metode poučevanja, evalvacija

Povzetek

Izvajanje izobraževalnega procesa je v veliki meri odvisno od njegove vsebinske, strokovne in didaktične izvedbe. Usklajena kombinacija omenjenih treh dejavnikov je pogoj tako za kakovostno izvedbo pedagoškega procesa kot tudi za uspešno opravljen izpit. Seveda pa si vsak predavatelj želi, da bi znanja, spoznanja in nove poglede študentje tudi po opravljenem izpitu koristno uporabljali pri svojem poklicnem delu. V razpravi je predstavljena evalvacija didaktične izvedbe predmeta Poslovodenje v programu Komercialist višje strokovne šole. Prikazani so rezultati anket in njihova analiza. Omenjeni podatki so povratna informacija, ki bo predavateljici služila za izboljšanje izvedbe predmeta Poslovodenje v naslednjem študijskem letu. Bralec razprave pa bo lahko dobil nove ideje za posodobitev svojih didaktičnih metod poučevanja

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2006

Kako citirati

Ivanuša Bezjak, M. (2006). Evalvacija didaktične izvedbe predmeta Poslovodenje. Andragoška Spoznanja, 12(1), 61–65. https://doi.org/10.4312/as.12.1.61-65

Številka

Rubrike

Za boljšo prakso