TEORETSKI IN METODOLOŠKI PROBLEMI EVALVACIJE POLITIKE IZOBRAŽEVANJA ODRASLIH (Ocena doktorskega dela Simone Šinko)

  • Sonja Kump Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Povzetek

Z doktorsko disertacijo Simone Šinko je andragoška stroka dobila poglobljeno razpravo za premislek o vrednotenju politike izobraževanja odraslih in hkrati pomemben prispevek k razvoju stroke. Disertacija »Teoretski in metodološki problemi evalvacije politike izobraževanja odraslih« izhaja iz teze, da »lahko evalvacija politike izobraževanja odraslih pomembno prispeva k povečanju demokratičnosti oblikovanja in izvajanja politike izobraževanja odraslih«.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2015-07-16
Kako citirati
Kump, S. (2015). TEORETSKI IN METODOLOŠKI PROBLEMI EVALVACIJE POLITIKE IZOBRAŽEVANJA ODRASLIH (Ocena doktorskega dela Simone Šinko). Andragoška Spoznanja, 21(2), 105-107. https://doi.org/10.4312/as.21.2.105-107
Področje
Poročila, odmevi, ocene