Raziskava PIAAC – vpogled v sedanje spretnosti odraslih

Avtorji

  • Estera Možina Andragoški center Slovenije

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.21.2.3-7

Povzetek

Slovenija se je v začetku leta 2013 vključila v drugi krog mednarodne raziskave PIAAC (Program za mednarodno ocenjevanje kompetenc odraslih), ki poteka v okviru OECD, rezultate pričakujemo sredi leta 2016. PIAAC velja za največjo empirično raziskavo na področju izobraževanja odraslih v svetovnem merilu po številu vključenih posameznikov, za inovativno glede na raziskovalni instrumentarij, za kompleksno glede na vzorčni načrt in metodologijo izpeljave, za transparentno po dostopnosti rezultatov in baz podatkov široki javnosti ter za kontroverzno po vprašanjih, ki jih odpira tako pri raziskovalcih in izobraževalcih odraslih kot tudi pri načrtovalcih politik. Zbrana baza podatkov bo ena najbogatejših baz podatkov sploh in bo omogočila številne primerjave, analize ter navzkrižne študije. Razumljivo je, da so tudi v strokovni in splošni javnosti velika pričakovanja glede tega, kaj bo raziskava pokazala za Slovenijo, še posebej zaradi tega, ker spremljamo manj ugodne rezultate bralne pismenosti mladih v raziskavi PISA. Dovolj poznani pa so tudi neugodni rezultati predhodne raziskave pismenosti odraslih, v kateri je Slovenija sodelovala leta 1998.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

16.07.2015

Kako citirati

Možina, E. (2015). Raziskava PIAAC – vpogled v sedanje spretnosti odraslih. Andragoška Spoznanja, 21(2), 3–7. https://doi.org/10.4312/as.21.2.3-7

Številka

Rubrike

Uvodnik