Dejavniki vključenosti aktivne populacije v programe formalnega in neformalnega izobraževanja

  • Jasmina Mirčeva Andragoški center Slovenije
  • Marko Radovan Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani
Ključne besede: udeležba v izobraževanju odraslih, izobraževalne ovire, formalno izobraževanje, neformalno izobraževanje, recesija

Povzetek

Prispevek obravnava problematiko vključenosti slovenske aktivne populacije v programe formalnega in neformalnega izobraževanja. Proučuje tudi dejavnike, ki na to vključenost vplivajo pozitivno ali negativno, in nakaže statistične modele izobraževalne vključenosti. Pristop izhaja iz zdajšnjega stanja gospodarstva in družbe v evropskih državah, ko sta gospodarska kriza in recesija v državah EU povzročili upad BDP, manjšo gospodarsko rast, rast brezposelnosti, še posebej pri populaciji mladih, upad življenjskega standarda in kakovosti življenja ter dela.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2015-01-06
Kako citirati
Mirčeva, J., & Radovan, M. (2015). Dejavniki vključenosti aktivne populacije v programe formalnega in neformalnega izobraževanja. Andragoška Spoznanja, 20(4), 13-22. https://doi.org/10.4312/as.20.4.13-22
Področje
Članki