Med lokalnim in globalnim: nanoturizem in poletna šola arhitekture kot primer mednarodnega učenja v lokalni skupnosti

Avtorji

  • Jurij Ličen Fakulteta za arhitekturo Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.20.3.105-111

Ključne besede:

poletna šola, neformalno izobraževanje, nanoturizem, inovativno učenje

Povzetek

Mednarodna poletna šola za mlade arhitekte (AAVSS) je prikazana kot primer neformalnega izobraževanja, ki združuje globalno (mednarodno) in lokalno (slovensko, vitanjsko) v procesih nastajanja novega znanja. Inovativno učenje je slonelo na doživljajskih metodah in kritični refleksiji o kulturi bivanja ter povezovanju razvoja lokalnega z mednarodnim znanjem. Udeleženci so ustvarjali nove arhitekturne rešitve za razvoj nanoturizma v Vitanju v povezavi s Kulturnim središčem evropskih vesoljskih tehnologij (KSEVT).

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.11.2014

Kako citirati

Ličen, J. (2014). Med lokalnim in globalnim: nanoturizem in poletna šola arhitekture kot primer mednarodnega učenja v lokalni skupnosti. Andragoška Spoznanja, 20(3), 105–111. https://doi.org/10.4312/as.20.3.105-111

Številka

Rubrike

Za boljšo prakso