Parada učenja - Dnevi učečih se skupnosti

Avtorji

  • Zvonka Pangerc Pahernik Andragoški center Slovenije

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.20.3.89-97

Ključne besede:

izobraževanje in učenje odraslih, vseživljenjsko učenje, festival učenja, promocija, učeča se skupnost

Povzetek

Članek predstavlja nekatere vidike 19-letnega razvoja projekta Teden vseživljenjskega uče-nja, ki so pripeljali do novega pristopa k promociji izobraževanja odraslih in vseživljenjskega učenja v Sloveniji. Ta nosi zveneče ime Parada učenja (PU) s podnaslovom, ki daje vedeti, da je učenje že vraščeno v okolja, v katerih je bil pristop uporabljen, in obenem spodbuja (nadaljnji) razvoj učečih se skupnosti. Opisani so primer in nekatere značilnosti dozdajšnjih 14 Parad učenja ter njihova vpetost v prakso, stroko in politiko izobraževanja odraslih. Slednja je na evropski ravni zagotovila strateške pa tudi finančne spodbude za opisana prizadevanja v obliki Resolucije o prenovljenem Evropskem programu za učenje odraslih. Uresničevanje tega programa bo teklo tudi v prihodnje in bo podpiralo razvoj učeče se družbe.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.11.2014

Kako citirati

Pangerc Pahernik, Z. (2014). Parada učenja - Dnevi učečih se skupnosti. Andragoška Spoznanja, 20(3), 89–97. https://doi.org/10.4312/as.20.3.89-97

Številka

Rubrike

Za boljšo prakso