Plesno izobraževanje za invalide in ljudi s posebnimi potrebami ali brez njih - inkluzivni ples v evropi in pri nas

Avtorji

  • Monika Požek

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.20.1.103-105

Povzetek

Posebne potrebe, oviranost, invalidnost, hendikepiranost, primanjkljaji in kar je še podobnih oznak – čeprav poznana in vsenavzoča stvarnost v našem vsakdanu – še vedno zbudijo pozornost in pritegnejo poglede. Ali ples lahko pomaga spremeniti identiteto invalida, ki ima prizvok »primanjkljaja«, »manka«, »nepolnega«, in ali lahko inkluzivno plesno izobraževanje izboljša komunikacijo med invalidno in neinvalidno skupnostjo?

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

26.04.2014

Kako citirati

Požek, M. (2014). Plesno izobraževanje za invalide in ljudi s posebnimi potrebami ali brez njih - inkluzivni ples v evropi in pri nas. Andragoška Spoznanja, 20(1), 103–105. https://doi.org/10.4312/as.20.1.103-105

Številka

Rubrike

Poročila, odmevi, ocene