Učenje po metodi AVS

  • Karmen Špilek Štumberger

Povzetek

Ker se učimo vse življenje, so učne metode in. pristopi zelo pomembni. Osrednja tema članka je sugestopedija in njen pomen za učenje odraslih. Georgie Lozanov je sugestopedijo utemeljil že leta 1960 kot del sugestologije, ki je temeljila na uporabi hetero- in avtosugestije v izobraževanju. Temelj sugestopedije je, da se mora posameznik znebiti svojih notanjih zavor in doživeti popuščanje napetosti. Sugestopedija ponuja različne tehnike za aktiviranje neizkoriščenih možganskih in telesnih sposobnosti. Pomembno je tudi vplivanje na podzavest z zvokom, besedami, recitacijo ali opazovanjem barv. Vse to naj bi povečevalo sposobnost pomnenja in izboljšalo koncentracijo. Metoda A VS je kombinacija tradicionalnih in avdiovizualnih metod in tehnik ter sprostitvenih tehnik, izpeljanih iz sugestopedije.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
1995-12-31
Kako citirati
Špilek ŠtumbergerK. (1995). Učenje po metodi AVS. Andragoška Spoznanja, 1(1-2), 37-38. https://doi.org/10.4312/as.1.1-2.37-38
Področje
Članki