Refleksija o reorganizaciji državljanske vzgoje in izobraževanja z dramsko metodo

  • Gökçen Özbek Olusum Drama Institute, Ankara,
Ključne besede: drama, drama v izobraževanju, državljanska vzgoja in izobraževanje

Povzetek

Razprava analizira razmerje med državljansko vzgojo in izobraževanjem ter dramsko metodo. Predlaga, da se v izobraževalne programe za razvijanje dejavnega državljanstva in demokratičnih odnosov vključi dramska metoda kot ena od celostnih dejavnosti ter tako reorganizira izobraževanje za dejavno državljanstvo. Avtorica gradi konceptualni okvir za razmislek o drami (dramski metodi) kot delu državljanskega izobraževanja s primerjavo med programi v Evropi in Turčiji. V sklepnem delu so predstavljene značilnosti dramske metode ter nakazan nadaljnji razvoj povezovanja med dramsko metodo in izobraževanjem.

Število prenosov

Podatki o številu prenosov niso na voljo.
Objavljeno
2014-04-26
Kako citirati
Özbek, G. (2014). Refleksija o reorganizaciji državljanske vzgoje in izobraževanja z dramsko metodo. Andragoška Spoznanja, 20(1), 87-94. https://doi.org/10.4312/as.20.1.87-94
Področje
Članki