Posebnosti andragoške prakse na ljudskih univerzah

Avtorji

  • Monika Govekar Okoliš Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.13.2.10-20

Povzetek

V prispevku bomo najprej spoznali, kak{en je pomen andragoške prakse nasploh, kakšna je bila andragoška praksa do sedaj in kakšne so pričakovane novosti v prihodnje z bolonjsko reformo. Prikazali bomo, kakšne so dejanske možnosti za izvajanje kvalitetne andragoške prakse na ljudskih univerzah. Opisali bomo ugotovitve s srečanj mentorjev ljudskih univerz, ki so potekala v okviru projekta Partnerstvo fakultet in šol II (2006–2007) na Filozofski fakulteti v Ljubljani. Glavni namen pa je prikazati, kakšne so možne konkretne oblike in vsebine dela za prakso študenta praktikanta na ljudskih univerzah. Opredelili bomo, kakšne so prednosti in dobre strani ter ovire in težave pri izvajanju andragoške prakse na ljudskih univerzah ter kakšne prednosti prinaša andragoška praksa študenta ljudskim univerzam.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2007

Kako citirati

Govekar Okoliš, M. (2007). Posebnosti andragoške prakse na ljudskih univerzah. Andragoška Spoznanja, 13(2), 10–20. https://doi.org/10.4312/as.13.2.10-20

Številka

Rubrike

Članki